Zsonglőrködj a szavakkal! 6 hasznos infó a kulcsszavak helyes használatához

Az írott szónak és az  internetnek köszönhetően akár milliókhoz is eljuttathatod az üzenetet. Ha az emberek rátalálnak…

A következőkben csupa hasznos tanácsot olvashatsz, hogy az üzeneteid minél több helyen érjenek célba.

1. Válassz egy elemző programot!

Kövesd, hogyan teljesítenek az általad választott keresőszavak. A mérés eredményeiből levonva a következtetéseket használhatsz más, több, de akár jobb keresőszavakat. Ez szintén nem tartozik azok közé a területek közé, ami gyors profittal kecsegtet. Ellenben érdemes időt rászánni, mert a befektett energia megtérül.

2. A látogatóknak írd a szöveged, ne a robotoknak!

Dícsérendő hogy a tartalom létrehozásakor gondolsz a keresőrobotokra, de ügyelj arra, hogy ez ne menjen az élvezhetőség rovására. Az általad használt szöveg legyen értelmes, ami egyben értékes információkkal szolgál olvasóink számára!

3. Amennyiben lehetőséged van, törekedj egész kifejezések használatára!

Az értékes keresések nagy része jelenleg is asztali gépeken zajlik. A felhasználók pedig a minél pontosabb találat érdekében egész kifejezéseket írnak a keresőbe, így például a “torta“a helyett “torta készítése házilag” sokkal célravezetőbb.

4. Használj kulcsszavakat, ahol csak lehet!

A kulcsszavak olyanok, mint a méhek, csak neked nem mézet gyűjtenek igen szorgosan, hanem  a látogatókat. Használd őket, ha postolsz a Facebookon, csiripelsz a Twitteren, írsz egybejegyzést a blogodra, frissíted a weboldaladat, vagy kiküldesz egy sajtóközleményt! Ugyanígy kulcszavavazd az alcímeket  és a vastaggal kiemelt részeket a szövegben.

5. Ne feledkezz meg a meta tag-ekről sem!

A robotok úgy használják ezeket információszerzésre az oldaladról, mint ahogyan mi tájékozódunk a könyvtári katalógusok kártyájáról.

A meta-tag-ek a látogatók számára nem, csak a böngésző programok és a keresőmotorok számára szolgálnak részletes információval, épp ezért kiemelten fontos a megfelelő kulcsszóval való ellátásuk.

6. Olykor a kevesebb igenis több

A tartalom megírásakor mindig törekedj az egyensúlyra, vagyis a kulcsszavak olyan mértékű használatára, amely a szöveget relevánssá teszi, de még nem zavarja az olvasókat a tartalom megértésében, és a robotok nem kezelik még spamként.

Share on TwitterShare on TumblrSave on Delicious

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.


− 6 = one