7 dolog, amit érdemes ellenőrizned, mielőtt karácsonyi kampányaid indulnak

Már javában dübörög az év utolsó nagy hajrája. Sosem késő egy gyors ellenőrzés, nehogy a nagy hajtásban valami lemaradjon…

1. Győződj meg arról, hogy a kampányodban szereplő akció a weboldaladon is jól láthatóan megjelenik!

Ne hagyj ki egyetlen esélyt sem az karácsonyi ajánlatok reklámozására! Rengeteg lehetőséget engedsz a elsikkadni, ha nem csábítod el már nyitóoldaladon a látogatóidat. Ne feledd: a felhasználók  nem szeretik a bizonytalanságot! Senki sem szeret a menüpontok között  aktuális akciós ajánlatokra vadászva bolyongani.

2. Ellenőrizd, hogy a lehető összes felületen a jelenleg is érvényben lévő, akciós áraid szerepelnek!

A fentieket nem lehet elégszer hangoztatni: a  felhasználók nem szeretik a bizonytalanságot. Felesleges őket egymásnak ellentmondó információknak kitenni, és a jó hírednek sem használna. Nagyon fontos, hogy a kampányodban szereplő árak összhangban legyenek, mind a weboldaladon, mind a Facebook-on,  a Twitteren, vagy a fizetési oldalon is.

3. Kiküldted már ügyfeleidnek a karácsonyi ajánlatot tartalmazó hírleveledet?

Ez egy jó időszak a hűséges vásárlóid megjutalmazására, hogy a jövőben is támaszkodhass rájuk. Ne feledkezz el a hívószavakról! Érdemes jó átható helyen elhelyezni a hírlevélben, hogy “web”, “hűséges vásárlóink” és “extra ajánlat”!

 

4. Élesítetted más az erre az időre vonatkozó Adwords kampányokat?

Ha még  nem, akkor itt az ideje! Amennyiben már igen, akkor már csak annyi dolgod maradt, hogy folyamatosan figyelemmel kíséred a méréssel kapcsolatosan beérkező adatok alakulását. A kampányod hatékonyságát csak így tudod majd eredményesen  kielemezni a jövő év elején.

5. Győződj meg arról, hogy a weboldalad kompatibilis-e mobil eszközökkel való böngészésre!

A legutolsó hivatalos adatok szerint közel  egymillió okostelefon van Magyarországon. Az elkövetkező pár hétben mindeni állandóan mozgásban lesz, a mobileszközök tulajdonosai is. Aki pedig hozzászokott a gondolathoz, hogy a világháló a zsebében van, akár vásárlás közben is információ és újabb ajándékötletek után utat majd. Nyerd meg őket is, egy mobil-barát weboldallal!

6. A Facebook oldalad készen áll a dömpingre?

A felhasználók nem csak a keresőt, hanem egyre inkább az ismerősök ajánlásait is figyelik, hogy jobban megismerjenek egy-egy márkát, vagy így jussanak kedvezményesebb ajánlathoz. Győződj meg arról, hogy a közösségi oldaladon látható információk naprakészek, használj kulcsszavakat releváns kulcsszavakat annak érdekében, hogy rád találjanak!

7. Rögzíts minden e-mailcímet az év végéig!

Az év eleji csendes időszakban ez hasznos muníció lesz majd vevőszerzés céljából, mivel meg is van a a listád azokról, akiknek a kedvezményes ajánlatodat kiküldheted!

Share on TwitterShare on TumblrSave on Delicious

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.


eight − 7 =